Secretaris en campagnecoördinator

Jeannette van der Sanden

Over Jeannette van der Sanden

[email protected]

De van oorsprong Drunense Jeannette van der Sanden is in 2019 naar Beek en Donk verhuisd voor de liefde. Ze is sinds november 2021 secretaris van de PvdA-afdeling Laarbeek en ze ondersteunt de afdeling met veel toewijding bij verkiezingen en allerlei verenigingszaken.

“Wat me aanspreekt in de PvdA Laarbeek is de verenigingsgeest en ik vind het erg leuk om contacten met leden te onderhouden.”

Jeannette is opgeleid als sociaalwetenschapper en heeft een brede maatschappelijke belangstelling. Ze is bestuurslid van stichting Roze Zaterdagen Nederland. Ze woont samen met haar vrouw Renee, houdt van reizen en ze bekommert zich thuis om het huishouden. Jeannette is allergisch voor onrechtvaardigheid en wil zich inzetten voor een eerlijke en fatsoenlijke samenleving. Ze is eerder secretaris geweest bij de PvdA Den Bosch, houdt van schrijven, vindt campagne voeren leuk en zit in het streekpanel Beneden Aa van het waterschap Aa en Maas.

“Politiek moet een afspiegeling zijn van de maatschappij, daarom moeten er meer vrouwen de gemeenteraad in. Ik sta voor meer diversiteit en voor een geëmancipeerde samenleving.”