De rode slinger komt eraan

Door Gäby Vereijken op 18 januari 2023

De donkerste week van het jaar, de app op mijn telefoon zegt dat het een miezerig weertje is, ik kijk naar buiten en het ziet inderdaad grijs en grauw. Als ik mijn tuin inloop op zoek naar de allereerste tekenen van een aankomende lente zie ik her en der verscholen tussen de bladeren een klein groen knopje boven de aarde. Ze komen er aan, vrolijke voorjaarsbolletjes. Het voorjaar brengt weer kleur. Dit voorjaar kunt u zelfs wat extra kleur verwachten. De rode slinger komt eraan!

In maart zijn er namelijk verkiezingen. U mag stemmen voor de mensen die u gaan vertegenwoordigen in de Provinciale Staten en het Waterschap. Achter de schermen zijn de politieke partijen al weken bezig met stemlijsten, flyers, posters en vooral met nadenken over hoe ze u kunnen overtuigen om uw stem aan hen te geven. Ook de PvdA is druk bezig met de campagne en de komende weken gaan we in Brabant met een rode slinger de straat op. Onze rode campagnebus slingert dan door verschillende dorpen en steden om te vertellen hoe we Brabant beter en socialer willen maken voor iedereen.

Voor ons als PvdA Laarbeek is dat niet anders. Ook wij doen mee met de campagne. Maar natuurlijk blijven we u het hele jaar door informeren over wat er in onze dorpen gebeurt en hoe wij politiek bedrijven vanuit een rood hart. Zo blijven we vertellen hoe belangrijk we het vinden dat er voldoende betaalbare woningen gebouwd worden en dat de voorzieningen voor iedereen toegankelijk zijn. Als u ons de komende weken op straat tegenkomt, dan horen we graag wat we voor u kunnen doen in de Provincie en het Waterschap. Alleen samen kunnen we het verschil maken.

Gäby Vereijken,
voorzitter PvdA Laarbeek en lijsttrekker PvdA Waterschap Aa en Maas

Foto Flickr / PvdA
Gäby Vereijken

Gäby Vereijken is in 1972 geboren in Beek en Donk. Ze studeerde Levensmiddelentechnologie, Sociaal Pedagogische Hulpverlening en Bedrijfskundig Management. Haar politieke interesse ligt bij duurzaamheid en bij sociale onderwerpen als de jeugdzorg en maatschappelijke ondersteuning.

Meer over Gäby Vereijken