Laarbeek naar de Klimaatmars

8 november 2023

Vindt u ook dat de klimaatcrisis nú aangepakt moet worden? Loop dan zondag 12 november mee met de Klimaatmars voor klimaat en rechtvaardigheid in Amsterdam. Daar maken we samen met maatschappelijke organisaties en betrokken burgers een stevige vuist om te zorgen dat Den Haag aangespoord wordt om serieus werk te maken van klimaatmaatregelen.

GroenLinks en Partij van de Arbeid uit Laarbeek zijn daarbij. Wij lopen mee met de klimaatmars, want politiek vindt niet alleen plaats in de Tweede Kamer of in de gemeenteraad, maar ook op straat. We weten dat het halen van klimaatdoelen een uitdaging is, maar samen kunnen we die aan. Het is een investering in onze toekomst en die van onze kinderen. GroenLinks-PvdA wil een snelle aanpak van de klimaatcrisis. Hoe langer we wachten, hoe moeilijker en duurder het wordt. En we willen een eerlijke aanpak. Dat is niet alleen rechtvaardig tegenover de mensen die zich geen warmtepomp of zonnepanelen kunnen veroorloven, het is ook de enige manier om iedereen mee te nemen in de verandering die zo hard nodig is. Zo gaan we huishoudens en kleine bedrijven helpen om te verduurzamen en investeren we volop in openbaar vervoer en schone energie.

Het klimaat is een zaak van ons allemaal. Daarom roepen we iedereen op om in actie te komen voor het klimaat. Vindt u het ook tijd voor een sociaal, groen en eerlijk beleid? Ga dan met ons mee naar de klimaatmars. Samen kan het.

PvdA Laarbeek & GroenLinks Laarbeek Gemert-Bakel