Ruud van de Kerkhof

Over Ruud van de Kerkhof

Ruud is een echte Aarlenaar die momenteel met Marloes en twee dochters in het mooie Beek en Donk woont. Ruud is een echt sociaal en maatschappelijk betrokken persoon die uitstekend bij de Laarbeekse PvdA past. Toen we hem vroegen om iets voor onze partij te betekenen hoefde hij zich niet lang te bedenken. Zo is hij al heel lang vrijwilliger en staflid bij de jaarlijkse zeilkamp in Loosdrecht voor Laarbeekse kinderen onder de zestien jaar. Ook bij OJA in Aarle-Rixtel is ie vaak als vrijwilliger te vinden. Na zijn studie op het CIOS in Sittard is hij een tijdje zwemleraar geweest bij de Drie Essen in Beek en Donk. Momenteel is hij werkzaam bij de Mytylschool Eindhoven waar hij heel enthousiast en kundig gym- en zwemles geeft aan kinderen met een beperking. Ook heeft hij sinds enkele jaren een eigen zwemschool “Het Zwemmertje”. Daar kunnen kinderen met een beperking weer met dezelfde specifieke aandacht een officieel zwemdiploma halen!