Linda Engels

Over Linda Engels

Linda Engels-Strijbosch is een nieuwkomer op de kieslijst voor de Laarbeekse gemeenteraadsverkiezingen. Ze is een echte Aarlese; ze is er geboren en getogen en ging er naar de basisschool; jaren later zou ze er trouwen en twee kinderen krijgen. Maar voor die tijd rondde ze aan de Fontys Hogeschool de opleiding Vastgoed en Makelaardij af, waarna ze een jaar in Australië en Nieuw-Zeeland ging rond reizen. Weer terug in het Brabantse kwam ze uiteindelijk te werken in diverse Laarbeekse supermarkten.

Het werk in combinatie met de opvoeding van twee jonge kinderen is natuurlijk een druk bestaan, desondanks wil Linda graag op maatschappelijk vlak een bijdrage gaan leveren. De cursus politiek actief van de gemeente Laarbeek heeft ze met veel belangstelling gevolgd en daardoor wat inzicht gekregen wat de gemeente politiek allemaal behelst. Ze wil zich de komende periode inzetten voor de PvdA Laarbeek omdat deze lokale partij sociaal en vooruitstrevend is, dus het beste bij haar aansluit. “En, het is een leuke club enthousiaste mensen met het hart op de juiste plek”, aldus Linda!