Verder kijken dan vandaag

Door Privé: Greet Buter op 23 november 2017

Toekomst voor kinderen
Zeker zijn van een goede toekomst voor je kinderen. “Dat onze kinderen gelukkig worden en het beter krijgen dan wij, maar daar maak ik me wel zorgen over”, dat is het antwoord dat je van veel ouders krijgt als je ze vraagt naar de toekomst. Vinden onze kinderen straks gemakkelijk een (vaste) baan, kunnen ze een huis vinden dat bij hen past? Kan ik mijn kind geven wat nodig is om een goede opleiding te volgen? Dit soort vragen brengt alle ouders wel eens aan het twijfelen. Wij herkennen deze twijfel, we kennen de zorgen.

Je droom waarmaken
Voor de PvdA Laarbeek moeten alle kinderen hun dromen kunnen waarmaken, mee mogen doen, kansen kunnen verzilveren. Daarom zetten wij ons vol overtuiging in voor de huidige inwoners van onze mooie gemeente, maar ook voor die van de toekomst. Voor voldoende en betaalbare woningen, voor werk en scholing, én voor de gezinnen waar het niet vanzelfsprekend is dat de kinderen mee kunnen doen aan schoolreisjes, er niet zomaar een computer of een nieuwe fiets kan komen.

Samen doen
Dromen uit laten komen, van kinderen, van hun ouders. Meedoen en vooruit gaan – eerlijk delen en samen doen. Dat is en blijft onze inzet voor Laarbeek. En dat past ook heel mooi bij het karakter van de gemeenschappen in Aarle-Rixtel, Lieshout, Mariahout en Beek en Donk. Daar willen de mensen er voor elkaar zijn: vrienden, buren, maar ook opa’s en oma’s. In onze dorpen kijken mensen verder, kiezen ze voor meer dan alleen zichzelf. Laat dat nou precies zijn waar de PvdA in Laarbeek voor staat!

Greet Buter, PvdA Laarbeek

Privé: Greet Buter

Greet Buter was wethouder voor de Partij van de Arbeid in Laarbeek van 2014 tot haar aantreden als burgemeester van Deurne op 1 februari 2021.

Meer over Privé: Greet Buter

Waar ben je naar op zoek?