Kies voor meer dan alleen jezelf!

16 maart 2018

Als PvdA Laarbeek zijn wij trots op de beweging die in Laarbeek is gemaakt de afgelopen vier jaar. Eindelijk wordt er weer gebouwd en ontwikkeld in Aarle-Rixtel, er is een goede oplossing gevonden voor de leerlingen van het Commanderijcollege en we maken meters rondom de thema’s (kinder)armoede en schulden. Belangrijke onderwerpen, omdat ze mensen direct raken in hun bestaan. De PvdA Laarbeek heeft de afgelopen periode gekozen voor meer dan alleen het eigen belang, om verder te kijken dan vandaag of morgen en om de mensen écht centraal te stellen. Dat lukt natuurlijk nooit alleen, daarom werken wij graag samen met inwoners, met andere politieke partijen en met maatschappelijke organisaties. Daarom nemen wij initiatieven van inwoners ook altijd serieus.

De PvdA in Laarbeek kiest voor mensen. Dat hebben we de afgelopen periode waargemaakt. Dat zullen we ook in de toekomst doen. Met een mooie mix van mensen, met ervaren en nieuwe kandidaten, gaan we samen aan de slag. Kies ook voor meer dan alleen jezelf, stem PvdA.

Greet, Hans, Gäby, Bram, Cockie, Dirk-Jan, Ria, Teun, Saskia, Linda, Ruud, Jet, Peter, Jo, Dick, Gerard, Hamid, Jos en Peter